Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Naši dizajnéri sa môžu pochváliť rozsiahlymi skúsenosťami s návrhom a realizáciou textilných interiérových doplnkov. Kreatívna práca s materiálmi, vzormi, štruktúrou a farbou zmení priestor na nepoznanie.
Technológia: odolná dotykovo senzitívna tabuľa s možnosťou dotyku prstom alebo popisovacími hrotmi. Aktívne rozlíšenie: 9600 x 9600, 600 dpi.
Účastníci sa kreatívnym spôsobom naučia počúvať a efektívnejšie komunikovať. Na základe rôznych uhlov pohľadu budú schopní pochopiť partnera a zvoliť primeraný spôsob pre komunikáciu a aktívne riešiť konflikty.
Ponúkame zákazníkom prvotriedne anglické tapety. Tento hodnotný tovar bude pôsobiť v interiéri efektne iba v prípade, že bude bezchybne nalepený. Zákazníkom preto ponúkame služby lepenia dizajnových tapiet.
Ponúkame svoje bohaté skúsenosti s realizáciou vinylových podláh. Naši odborníci sa pri ich montáži vždy riadia niekoľkými zlatými pravidlami. Základom bezchybného vzhľadu exkluzívnej vinylovej podlahy je kvalitný podklad.
Účastník tréningu bude poznať základy auditovania. Na základe požiadaviek normy Iso 9001:2008 a Iso 19011:2002 bude schopný pripraviť a plánovať interný audit. Získa praktické zručnosti pre výkon funkcie interného audítora. Dokáže vyhodnotiť výsledky…
Dizajnové štúdio ATELIERO ponúka kompletné služby interiérového dizajnu pre komerčné a bytové priestory. Naši dizajnéri sledujú aktuálne svetové trendy a neboja sa experimentovať. Cieľom našej práce je vytvoriť štýlové a vysoko kvalitné priestory, v …
Seminár pripraví účastníka na vykonávanie funkcie predstaviteľa manažmentu pre kvalitu. Účastník bude schopný vypracovať a riadiť internú dokumentáciu kvality. Bude vedieť získavať, analyzovať a vyhodnocovať informácie potrebné pre trvalé zlepšovanie…
Účastníci budú schopní po absolvovaní tréningu identifikovať, čo ich okráda o čas, čo im čas šetrí, budú si vedieť naplánovať svoj čas a určiť priority. Budú vedieť stimulovať samého seba k lepšiemu využitiu vlastného času, naučia sa ako si vytvoriť …
Rozdelenie zákazníkov do štyroch základných kategórií. Nástroje na odhalenie typu zákazníka. Správanie sa zákazníkov v daných kategóriách. Čo oceňujú jednotlivé typy zákazníkov. Taktika formy predaja na základe typu zákazníka. Praktické ukážky.
Ako určiť správne tému a ciele porady. Typy porád, princípy, klasifikácia. Dynamika a štruktúra porady. Príprava na poradu. Úvod, jadro a záver porady. Vhodné usporiadanie priestoru porady.
Obsah: Inventár komunikačných zručností. Prenos informácií. Otázky v komunikácii. Aktívne počúvanie a bariéra pri počúvaní. Fázy komunikácie v tíme. Interpersonálne zóny. Neverbálna komunikácia. Osobnostná typológia jedinca.