Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Ako určiť správne tému a ciele porady. Typy porád, princípy, klasifikácia. Dynamika a štruktúra porady. Príprava na poradu. Úvod, jadro a záver porady. Vhodné usporiadanie priestoru porady.
Svojou polohou v oblasti s množstvom turistických atrakcií a so širokou paletou služieb je predurčené na strávenie príjemných chvíľ oddychu a rekreácie, či už pre turistické skupiny, detské tábory, školy v prírode, lyžiarske výcviky, jednotlivcov ale…
Plánovanie času, odhadovanie časových nárokov. Kontrola časového plánu. Nakladanie s nerealistickými termínmi. Ako zamedziť preťaženiu informáciami. Zorganizovanie práce s ostatnými. Usporiadanie pracovného priestoru.
Obsah:1.Rozvoj manažérskych zručností I.2.Rozvoj manažérskych zručností II.3.Time management v práci manažéra.4.Riešenie konfliktov v práci manažéra.5.Základy marketingovej činnosti pre manažérov.
Cieľom je vybaviť účastníkov znalosťami a operáciami pri obchodnom styku, predovšetkým so zahraničnými partnermi , zaujímavým spôsobom s množstvom konkrétnych štúdií.
Kaizen - zlepšovanie produkcie v zameraní na zákazníkov, zlepšovanie všetkých procesov v hodnotovom reťazci podnikových činností, pri súbežnom znižovaní nákladov.
Príprava prezentácie. Štruktúra a prvky prezentácie. Typy poslucháčov (aktivista, reflektor, teoretik, pragmatik). Čo zapôsobí na jednotlivé typy poslucháča. Vizualizácia prezentácie.
Obsah: Inventár komunikačných zručností. Prenos informácií. Otázky v komunikácii. Aktívne počúvanie a bariéra pri počúvaní. Fázy komunikácie v tíme. Interpersonálne zóny. Neverbálna komunikácia. Osobnostná typológia jedinca.
Sú zamerané na získanie a zdokonalenie celého radu komunikačných, obchodníckych a manažérskych zručností. Sú zabezpečené kvalitnými lektormi s niekoľkoročnými skúsenosťami z rôznych segmentov trhu a so zahraničným know-how.