Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Cieľom je napomôcť top manažérom nájsť nové rozvojové zdroje k zvýšeniu vlastnej výkonnosti, tvorivosti, úspechu - a spokojnosti.
Cieľom je napomôcť k hľadaniu motivácie, vnútorných zdrojov a času, ktoré sú potrbné pri zvyšovaní pracovnej v výkonnosti.
Spoznať a efektívne používať nové metódy predaja produktov a služieb dlhodobého charakteru a vyššej cenovej úrovne - tzv. Veľký predaj (predaj projektov, investičných celkov, riešení, väčšieho množstva výrobnej produkcie, atď.)
Cieľom je osvojenie si psychohygienických návykov v záujme dlhodobej pracovnej výkonnosti a osobnej pohody.
Upevnením pravidiel spoločenského správania predísť devalvácii seba a svojej firmy pri jej reprezentácii a vo vzťahoch s klientmi, ale tiež sklamaniam a negatívnym emóciám v kolegiálnych vzťahoch.
Cieľom kurzu je naučiť účastníkov pripraviť obsahovú náplň prezentácie tak, aby na základe nespochybniteľnej logiky dokázala presvedčiť nadriadených i podriadených o nových víziách, nápadoch, rozhodnutiach, projektoch, nutnosti zmien a podobne.
Cieľom je získať informácie a zručnosti pre organizovanie a realizáciu efektívnych porád a pracovných mítingov, vrátane kreatívnych manažérskych postupov pri riešení problémov.
Poznanie produktu, pozícia na trhu, znalosť mentálnych procesov, empatia, prezentácia... To sú len základné parametre úspešného obchodníka. Napriek množstvu zaručených „návodov“ na skvelý biznis náš tréning ponúka globálny pohľad na obchod. Parametro…
Cieľom je získať zručnosti na zvýšenie efektívnosti adaptácie a zapracovania nových pracovníkov.
Cieľom je skvalitniť verejné vystúpenia a prezentácie pred skupinou ľudí a zvýšiť ich pôsobivosť.
Cieľom je poskytnúť najmodernejšie poznatky z oblasti vedenia ľudí, nazrieť do efektu rôznych štýlov vedenia, vidieť ich výhody a nevýhody a vybrať si optimum pre svoju činnosť.
Cieľom je poskytnúť pohľad do problematiky fluktuácie a stability kvalitných pracovníkov a tiež rozvíjať manažérske zručnosti pre tvorbu efektívnych pracovných tímov s požadovanou mierou stability a vôle k rozvoju.
Cieľom je napomôcť manažérom poznať a akceptovať hodnotenie pracovníkov ako spôsob motivácie a zvyšovania výkonnosti organizácie, ako aj jednotlivých pracovníkov.
Cieľom je prispieť poznatkami a konkrétnymi zručnosťami k rozvoju manažérskych kompetencií v oblasti vedenia hodnotiacich rozhovorov so zamestnancami a tímami.
Cieľom je zvýšiť efektívnosť komunikácie v náročných situáciách pracovného a súkromného života. Zvnútornením asertívnych spôsobov uľahčiť tvorby prijateľných kompromisov, znížiť stres a zvýšiť účinnosť svojho správania.