Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Určený pre majiteľov firiem, vedúcich pracovníkov, vedúcich a pracovníkov personálnych útvarov - Rľz.
Prínos - Tréning rozvíja samostatnosť, motiváciu, schopnosť definovať ciele, určovať priority, porozumieť klientom, budovať imidž firmy, eleiminovať zlodejov času a rušivé vplyvy. Určené pre sekretárky, asistentky a recepčné, ktoré chcú lepšie reprez…
Kombinácia školení na rozpoznávanie pravosti dokumentov, pravosti EURO meny, bankoviek a overovania podpisov je určené všetkým pracovníkom, ktorí sa pri svojej činnosti stretajú s problémom overenia pravosti dokladov, bankoviek a podpisov.
Absolventom kurzu Adobe Photoshop poskytuje základné a rozširujúce vedomosti z oblasti základného užívateľského ovládania programu. Podrobnejšie sa zaoberá úpravami a používaním filtrov pri efektových úpravách obrázkov, retušovaním.
Je určený všetkým záujemcom, ktorí chcú preniknúť do tajov spracovania, úprav a vylepšovania fotografií prostredníctvom špičkového grafického editora Adobe Photoshop. Hlavný dôraz je pritom kladený na pochopenie princípov jednotlivých úprav a na prak…
Prínos - Práva, techniky, dialógy. Sebapresadzovanie, využívanie asertívnach práv v obchode, pri práci či v súkromí a zamedzenie manipulácii voči Vám. Určený pre manažérov, obchodníkov a iných záujemcov.
Miesto činu je miesto, kde sa odohrala kriminalisticky alebo inak významná udalosť, priebeh, ktorej je treba zrekonštruovať na základe dôkazov, ktoré sú získané a zaistené na mieste činu. Každé znalecké skúmanie nielen v oblasti kriminalistiky predpo…
Tréning zameraný na úspešné zvládanie a odbúranie stresu pri práci, jednaní s ľuďmi a nedostatku času. Súčasťou tréningu sú aj cvičenia na správnu relaxáciu, ktoré dobijú pracovníkov novou energiou a vytvoria podmienky pre zvýšenie ich produktivity p…
Určený pre všetkých, ktorí prichádzajú do priameho kontaktu s klientmi. Prínos - Verbálna, neverbálna komunikácia, rozpoznávanie štýlov správania, asertívne techniky komunikácie. Analýza klienta, zákaznáka, typy osobností, klientov. Postupy prístupu,…
Určený pre obchodníkov a všetkých, ktorí komunikujú prostredníctvom telefónu. Prínos - Aktívna a pasívna komunikácia cez telefón, dohodnutie stretnutia, zistenie potrieb, vzbudenie záujmu, efektívne vedenie rozhovoru cez telefón.
Určený pre predajcov a pracovníkov, ktorí sa podieľajú na predaji a prichádzajú do styku so zákazníkom, v prípade netovarových komodít pre obchodných zástupcov bánk, poisťovní a iných firiem.
Cieľom tejto vzdelávacej aktivity je oboznámiť účastníkov kurzu s podstatou manažmentu času tak, aby si vedeli lepšie plánovať svoje pracovné činnosti, dokázali stanoviť prioritu jednotlivým úlohám, vedeli si vytvoriť vlastný časový harmonogram prác …
Určený pre obchodných zástupcov, predajcov a pracovníkov, ktorí sa podieľajú na predaji a prichádzajú do styku so zákazníkom.