Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Naučiť účastníkov riadiť samých seba po časovej a výkonnostnej stránke v súlade s potrebami a prioritami organizácie.
Cieľom modulu je naučiť absolventa vytvárať aplikácie v prostredí Accessu. Modul obsahovo nadväzuje na druhý stupeň (Access – pokročilý).
Cieľom modulu je ovládanie programu Adobe InDesign, jeho možnosti a ich využitie.
Cieľom modulu je aby absolvent ovládal základnú prácu s vektorovou grafikou v programe Adobe Illustrator.
Cieľom kurzu je praktický výcvik osvojenia si aktívnych a tvorivých synektických metód vedenia manažérskych/pracovných tímov, efektívneho moderovania porád, tvorivého riešenia problémov a metód plánovania a riadenia projektov, ktorých cieľom je zvyšo…
Cieľom kurzu je naučiť účastníkov kurzu efektívne pracovať s grafmi za účelom grafických analýz údajov.
Nastúpili ste na manažérsku pozíciu? Je toho na vás veľa? Uvažujete nad tým , ako ľudí viesť, motivovať, hodnotiť a aby pri tom všetkom ešte podávali skvelé pracovné výkony. Na individuálnom kurze máte k dispozícii svojho vlastného mentora, ktorý vás…
Cieľom modulu je aby absolvent ovládal základnú prácu s databázami z pohľadu užívateľa v programe Ms Access. Modul je určený pre všetkých, ktorí potrebujú ovládať základnú prácu s databázami.
Naučiť účastníkov základné kroky potrebné pre vypracovanie a implementáciu stratégie, ktorá prinesie úspech nielen podniku, ale aj samotnému manažérovi.
Cieľom je napomôcť pochopeniu zákonitostí procesu zmeny a prispieť konkrétnymi informáciami a zručnosťami k jej čo najúčinnejšiemu a bezbolestnému uskutočneniu.
Cieľom je osvojiť si pravidlá efektívnej komunikácie a využívať ju vo svojej práci.
Cieľom je zvýšiť efektívnosť komunikácie v náročných situáciách pracovného a súkromného života. Zvnútornením asertívnych spôsobov uľahčiť tvorby prijateľných kompromisov, znížiť stres a zvýšiť účinnosť svojho správania.
Cieľom je pomôcť pracovníkom v oblasti služieb a obchodu skvalitniť svoj prístup a zefektívniť komunikáciu s klientmi a takto zabezpečiť pre svoju firmu konkurenčnú výhodu v boji o klienta a prosperitu.