Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Cieľom kurzu je naučiť absolventov vytvárať aplikácie v prostredí Ms Excel pomocou jazyka Vba.
Hlavným cieľom kurzu je naučiť absolventov, ktorí majú skúsenosti s prácou v nižších verziách Excelu aktívne využívať nové možnosti a nástroje prostredia Excel 2007 alebo 2010.
Akreditácia v celkovom rozsahu 296 hod. 1 - 2 týždňové moduly: čo musíme vedieť o podnikaní, podnikateľský plán, poradenstvo, počítač - môj pomocník.
Hlavným cieľom kurzu je naučiť absolventov správne navrhnúť tabuľky vrátane tvorby vzorcov a ich výpočtov, pohybovať sa v prostredí excelu, používať najbežnejšie voľby a nástroje, vedieť správne nastaviť vzhľad tabuliek, vytvoriť jednoduché grafy a k…
Absolvent rekvalifikačného kurzu si osvojí komplex odborných poznatkov a príslušných praktických zručností nevyhnutných pre kvalifikované vykonávanie profesie kuchár. Časový rozsah: 110 hod. Viac info. www.aveducation.sk, e-mail: kurzy.tt@aveducation…
Hlavným cieľom kurzu je naučiť absolventov efektívne a rýchlo pracovať v prostredí Ms Excel a poukázať na možnosti využitia makier pre zjednodušenie práce a automatizáciu činností.
Kombinácia školení na rozpoznávanie pravosti dokumentov, pravosti EURO meny, bankoviek a overovania podpisov je určené všetkým pracovníkom, ktorí sa pri svojej činnosti stretajú s problémom overenia pravosti dokladov, bankoviek a podpisov.
Cieľom kurzu je naučiť absolventov využívať nástroje Ms Excel pri štatistickej analýze dát.
Hlavným cieľom kurzu je naučiť absolventov samostatne využívať prostredie Excelu pre riešenie väčších modelov a tvorbu výpočtov a funkcií.
Potrebujete zvýšiť svoj obrat? Potrebujete získať nových zákazníkov? Obchodné stretnutia sa vám nedaria a vy neviete prečo? Na individuálnom kurze budete môcť do podrobností so svojím mentorom prejsť celý váš obchodný proces a nájsť miesta kde sa mô…
Hlavným cieľom kurzu je naučiť absolventov analyzovať dáta v prostredí Ms Excel s využitím kontingenčných tabuliek a kontingenčných grafov.
Školenie, ktoré je zamerané na získanie a rozvíjanie komunikačných zručností, efektívne vedenie pracovných rozhovorov i komunikácie s klientom, osvojenie si asertívneho a proklientskeho správania.