Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Prínos - Predchádzanie a riešenie konfliktov, precvičovanie zručností asertívneho jednania a sebapresadenia sa, dosiahnuť svoj cieľ a predchádzať nedorozumeniam.
Napriek jednoduchosti hľadania riešení je potrebné zamyslieť sa nad dôsledkami konania ľudí s kompetenciami. Táto vzdelávacia aktivita predstavuje databázu základných manažérskych nástrojov a pomôcok pre globálny pohľad na riadenie. Bez základného po…
Práca v tíme sa stáva úspešnou frázou množstva spoločností a inštitúcií a kreovanie tímov je ilúziou pre rýchle spasenie problémov spoločnosti. Interné preskupovanie ľudí s tendenciou záchrany pracovného miesta takisto neslávi triumf. Väčšinou je to …
Prínos - Každý účastník sa na tréingu naučí metodiku náboru a výberu zamestnancov. Získa vedomosti a zručnosti s definíciou potreby nového pracovného miesta, kritériá pre zamestnanca a postup, ktorý Vám zabezpečí výber vhodných ľudí vo vlastnej réžii…
Praktickými postupmi naučiť účastníkov základom používania softvérových nástrojov pre podporu riadenia projektov, ich možnostiach a vhodnosti využitia.
Prínos - Tréning rozvíja samostatnosť, motiváciu, schopnosť definovať ciele, určovať priority, porozumieť klientom, budovať imidž firmy, eleiminovať zlodejov času a rušivé vplyvy. Určené pre sekretárky, asistentky a recepčné, ktoré chcú lepšie reprez…
Účastníci kurzu sa podrobne oboznámia s požiadavkami normy ISO 9001:2000 a ich praktickou aplikáciou a vedia pripraviť, zrealizovať a vyhodnotiť interný audit systému manažérstva kvality. Účastníci si počas kurzu pripravia podklady pre realizáciu int…
Vzdelávacia aktivita zameraná na projektové riadenie je rozdelená do niekoľkých úrovní. Od všeobecného prehľadu a zopakovania si základných manažérskych modelov, cez schopnosť projekt plánovať, pripravovať jeho časti, realizovať a implementovať, ale …
Určený pre všetkých, ktorí prichádzajú do priameho kontaktu s klientmi. Prínos - Verbálna, neverbálna komunikácia, rozpoznávanie štýlov správania, asertívne techniky komunikácie. Analýza klienta, zákaznáka, typy osobností, klientov. Postupy prístupu,…
Medziľudské vzťahy sú citlivá oblasť. Vytvárame si väzby, vzťahy. Naše rozhodovanie sa v priebehu času a pod vplyvom okolností mení. Čím skôr manažér pochopí, že jeho rozhodovanie je iné na línii nižšieho manažmentu ako na vyšších úrovniach a že rozh…
Cieľom kurzu je praktický výcvik osvojenia si základných vedomostí, zručností a techník manažérov a pracovníkov v oblasti efektívnej reklamy (tlač, PR) a komunikácie s klientom.
Určený pre obchodníkov a všetkých, ktorí komunikujú prostredníctvom telefónu. Prínos - Aktívna a pasívna komunikácia cez telefón, dohodnutie stretnutia, zistenie potrieb, vzbudenie záujmu, efektívne vedenie rozhovoru cez telefón.
Konkurenčný boj a boj o prežitie je každodennou súčasťou nášho života. Pracovného i osobného. Ako sa presadiť a pritom nepošliapať práva iných? Ako povedať nie, keď sa očakáva pozitívna odpoveď? Ako povedať šéfovi, že tento víkend už mám plán, a na r…
Určený pre predajcov a pracovníkov, ktorí sa podieľajú na predaji a prichádzajú do styku so zákazníkom, v prípade netovarových komodít pre obchodných zástupcov bánk, poisťovní a iných firiem.
Určený pre obchodných zástupcov, predajcov a pracovníkov, ktorí sa podieľajú na predaji a prichádzajú do styku so zákazníkom.