Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Prínos - Tréning rozvíja samostatnosť, motiváciu, schopnosť definovať ciele, určovať priority, porozumieť klientom, budovať imidž firmy, eleiminovať zlodejov času a rušivé vplyvy. Určené pre sekretárky, asistentky a recepčné, ktoré chcú lepšie reprez…
Internet a mobilná komunikácia sa stali neodmysliteľnou súčasťou života každého z nás. Nové technológie pre nás vytvárajú stále viac možností ako získavať informácie, komunikovať, zabávať sa. S používaním internetu a mobilných telefónov súvisí aj mno…
Určený pre všetkých, ktorí prichádzajú do priameho kontaktu s klientmi. Prínos - Verbálna, neverbálna komunikácia, rozpoznávanie štýlov správania, asertívne techniky komunikácie. Analýza klienta, zákaznáka, typy osobností, klientov. Postupy prístupu,…
Orientácia v ponuke, podanie inzercie, vyhľadávanie miesta, príprava životopisu, sprievodného listu, príprava na prijímací pohovor. Kvalitné sebapresadzovanie sa. Podpora pozitívneho imidžu.
Zásady a postupy biznis protokolu, zhody a odlišnosti s diplomatickým protokolom. Vedenie obchodných rokovaní podľa biznis protokolu. Spoločenská etiketa a biznis. Vizitky, pozvánky. Príprava a prijímanie hostí. Spoločenské podujatia - druhy, zásady,…
Potrebujete zvýšiť svoj obrat? Potrebujete získať nových zákazníkov? Obchodné stretnutia sa vám nedaria a vy neviete prečo? Na individuálnom kurze budete môcť do podrobností so svojím mentorom prejsť celý váš obchodný proces a nájsť miesta kde sa mô…
Cieľ - Ako dnes využiť elektronické a mobilné technológie na predaj svojich tovarov, komunikáciu so zákazníkom a zvýšiť tým zisk?
Obsah - Ako vznikal, zásady, pravidlá. Protokolárne poradie, pozdravy, predstavovanie, oslovovanie, tituly. Vizitky, pozvánky. Príprava a prijímanie hostí. Spoločenské podujatia - druhy, zásady, organizácia, stolovanie. Protokolárne oblečenie, zásady…
Účastníci zistia, ako z jednotlivcov vybudovať efektívnu skupinu, ktorá ťahá za jeden koniec, uvedomia si stupeň jej rozvoja, využitie vlastností jednotlivca pre efektívnu prácu v tíme.
Určený pre obchodníkov a všetkých, ktorí komunikujú prostredníctvom telefónu. Prínos - Aktívna a pasívna komunikácia cez telefón, dohodnutie stretnutia, zistenie potrieb, vzbudenie záujmu, efektívne vedenie rozhovoru cez telefón.
Prínos - Identifikácia dôvodov na zvolanie porady, získanie zručností spojených s prípravou a vedením porady, presadzovanie svojich myšlienok, podpora tímu a predchádzanie stretenému času a námahy.
Určený pre predajcov a pracovníkov, ktorí sa podieľajú na predaji a prichádzajú do styku so zákazníkom, v prípade netovarových komodít pre obchodných zástupcov bánk, poisťovní a iných firiem.
Nastúpili ste na manažérsku pozíciu? Je toho na vás veľa? Uvažujete nad tým , ako ľudí viesť, motivovať, hodnotiť a aby pri tom všetkom ešte podávali skvelé pracovné výkony. Na individuálnom kurze máte k dispozícii svojho vlastného mentora, ktorý vás…
Cieľ - Komplexný rozvoj osobnosti manažéra, zlepšenie jeho komunikačných a riadiacich zručností a obchodných vzťahov, riešenie časového stresu, delegovanie a vytvorenie samoučiacej sa organizácie.
Absolventom kurzu Adobe Photoshop poskytuje základné a rozširujúce vedomosti z oblasti základného užívateľského ovládania programu. Podrobnejšie sa zaoberá úpravami a používaním filtrov pri efektových úpravách obrázkov, retušovaním.