Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Čelné elektrické vozíky so sediacim vodičom. Výška zdvihu nákladových vidlíc 2,76 až 5,47 m. Zdvihové stožiare v prevedení štandard, duplex a triplex. Prevádzkové napätie vozíkov 24 V (len E12 a E15) a 48 V (ostatné). Kapacita trakčných batérií o…
Čelné elektrické vozíky so sediacim vodičom. Zdvih nákladových vidlíc 3,55 až 5,55 m. Zdvihové stožiare v prevedení štandard, duplex a triplex. Dĺžka nákladových vidlíc 800 až 2400 mm. Prevádzkové napätie vozíkov 80 V. Kapacita trakčných batérií…
Čelné motorové vozíky pre najťažšiu manipuláciu. Vozíky sú vybavené hydrodynamickým meničom točivého momentu a 3-stupňovou automatickou prevodovkou. Hnacou jednotkou je šesťvalcový motor turbodiesel Scania.
3 kolesový elektrický ťahač so stojacou obsluhou pre ťahanie bremien do hmotnosti 3 ton. Elektrické servoriadenie s automatickým vystredením riadiaceho kolesa a automatickým spomalením rýchlosti jazdy v zákrute. Striedavý (AC) bezúdržbový hnací ele…
Je lazúrovacia, transparentná, vodná disperzia organickej hmoty bez rozpúšťadiel, ktorá pri požiari napeňuje a vytvára na drevenom podklade izolačnú vrstvu.
Čelné motorové vozíky pre ťažké manipulácie. Prvýkrát v histórii Linde použité hydrostatické prevodníky aj u ťažkých vozíkov (bez spojky, prevodovky, diferenciálu, brzdových obložení). Zdvih 3-9,5 m. Presné a citlivé ovládanie jazdy i zdvihu.
Bočné motorové vysokozdvižné vozíky. Vozíky sú vybavené hydrostatickým prenosom výkonu na hnacie kolesá. Prevádzkové brzdy hnacej nápravy sú lamelové v olejovej kúpeli. Nákladová plošina je dodávaná v dvoch šírkach.
Nový futuristický vozík CiTi Truck ponúka vynikajúce riešenie pre narastajúce počty dodávok tovaru do centier miest. Je vhodný ako pre menšie zásielky, tak pre väčšie náklady na paletách do nosnosti 500 kilogramov.
Ekonomický protizávažový vozík najnovšej generácie s dieselovým spaľovacím motorom. Nový 4-valcový turbodieselový motor Deutz (systém common rail) priateľský voči životnému prostrediu: nízka spotreba paliva, malé opotrebenie, nízke emisie výfukových…
Moderná konštrukcia motorov Volkswagen. Priečne uloženie (vynikajúce využitie priestoru v šasi vozíka, dostatok miesta pre vodiča). Montáž priamo v protizávaží (optimálne tlmenie vibrácií vzhľadom na upevnenie na najväčšiu hmotu).
Spoločná vývojová platforma Matrix s vozíkmi T20-24 AP/SP. Nosnosť až 3000 kg / 600 mm (ťažisko bremena). Striedavý (AC) a výkonný (1,5 kW) motor pojazdu bezúdržbovej konštrukcie: ochrana proti vode a prachu: krytie IP 44).
Čelné motorové vozíky pre manipuláciu s prázdnymi a plnými kontajnermi pomocou čelného zdvíhacieho ústrojenstva s upínacím spreaderom pre kontajnery. Vozíky sú vybavené; hydrodynamickým meničom točivého momentu a 3-stupňovou automatickou prevodovkou…
Čelné motorové vozíky s výložníkovým ramenom pre manipuláciu s plnými kontajnermi ISO pomocou horného závesného spreaderu. Vozíky sú schopné ukladať do 3 rád pred seba a to až. Vozíky sú vybavené hydrodynamickým meničom točivého momentu a 4-stupňov…
Modulárne, stavebnicové riešenie, podľa podmienok v regálovom sklade. Nosnosť 200 až 1350 kg. Základný zdvih 2,2 až 7,4m, Standard alebo Triplex, možnosť pomocného zdvihu: + 995 mm. Hnací aj zdvihový motor: striedavý (AC) bezúdržbový, servisné int…
Modulárne, stavebnicové riešenie, podľa podmienok v regálovom sklade. Kombinovaný vozík: manipulácia s celými paletami / vychystávanie tovaru / inventúry. Nosnosť 700 až 1500 kg. Zdvih 2200 až 12 850 mm, Standard alebo Triplex.