Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Kontrola podľa Stn En 13 508-2, rozsah kontroly od Dn 150 až Dn 1000, dosah kontroly do 200 m, súčasťou protokolu o kontrole je videozáznam vyhotovený podľa požiadaviek zákazníka na Cd,Dvd.
Technická inšpekcia a skúšky vykonané u výrobcov podľa platného plánu kvality a kontroly kvality, sledovanie vyhodnocovanie dodržiavania harmonogramu prác u výrobcov, kontrola pred dodaním na miesto realizácie, kompletnosť, balenie, konzervácia a pod…
Rozvíja dokonalým spôsobom každý typ výrobku a pritom spotrebováva menej energie ako iné pece z tej istej kategórie. Je vybavený špeciálnym vyhrievacím systémom, s elektrickými odporovými špirálami ktoré sú obalené keramickou hmotou a umiestnené vo š…
Podle náročnosti stavby zajišťujeme na staveništi dozor stálý nebo občasný, dle požadavků investora jsme schopni zajistit jak pouze technický dozor investora, tak i kompletní stavební dozor včetně kontroly fakturace, správy časového harmonogramu výst…
Cieľom seminára je oboznámiť účastníkov s vedením účtovníctva podnikateľov a vykazovaním, hlavným cieľom je prehľad zmien pre rok 2011.
Cieľom seminára je oboznámiť účastníkov s účtovníctvom a výkazníctvom fondov spravovaných správcovskými spoločnosťami, d.s.s. a d.d.s. v zmysle aktuálnej legislatívy s použitím príkladov a praktických aplikácií, so zdôraznením zmien pre rok 2011.
Cieľom seminára je zvýšenie mäkých zručností, získať vedomosti a zručnosti v oblasti telefonického prejavu, rozšíriť si poznatky z oblasti stránky reči, práce z hlasom, na modelových situáciách sa pripraviť na telefonický rozhovor.
Cieľom seminára je zvýšenie mäkých zručností, zvýšenie osobného imidžu a jeho významu pri pôsobení na ľudí, získať zásady profesionálneho správania v pracovnom kontakte, získať poznatky biznis protokolu a spolčenskej etiky, základy diplomatického pro…
Cieľom seminára je oboznámiť účastníkov so zmenami v Dph pre rok 2011.
Absolvent pochopí význam marketingu v podniku, získa poznatky o marketingových cieľoch, plánoch, stratégii, zvládne marketingové politiky, dokáže si uvážiť výhody a nevýhody jednotlivých distribučných ciest, získa poznatky o marketingovej komunikáci…
Absolvent získa poznatky z oblasti finančného riadenia, pochopí význam kvalit finančného riadenia vo vzťahu k finančnej pozícii a finančnej výkonnosti podniku, naučí sa správne „čítať“ a analyzovať základné výkazy spoločnosti a pod.