Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Väčšinu našich projektov tohto typu tvoria B2B telefonické interview, ale sme tiež schopní aplikovať aj iné metodológie, vrátane e-mailových a online prieskumov. Prieskum trhu zahŕňa sekundárny prieskum, kvalitatívny prieskum a kvantitatívny prieskum…
Či už hľadáte potenciálnych distribútorov, agentov, dodávateľov či odberateľov v strednej a východnej Európe, sme tu, aby sme vám pomohli nájsť tých najlepších parterov pre vaše podnikanie.
Ak hľadáte príležitosť na rozvoj svojho podnikania prostredníctvom fúzii a akvizícií v strednej a východnej Európe, sme tu, aby sme vám pomohli vybrať si najlepšie cieľové spoločnosti a zmierniť všetky súvisiace riziká, najmä v predbežnej fáze.
Ak patríte medzi tie spoločnosti, ktoré chápu dôležitosť marketingu, ale stále cítite že nepoužívate jeho silu na maximum, naše služby Marketingového auditu a poradenstva Vám určite pomôžu efektívne zužitkovať Vaše schopnosti a profitovať z efektívne…
Okrem vlastných služieb prieskumu trhu, konkurenčného spravodajstva a strategického poradenstva, môžeme klientov ďalej podporovať aj pri implementácii ich stratégie vstupu na trh, a to priamo našimi konzultantmi, alebo prostredníctvom našej siete lok…
Využitím našich výskumných a analytických zručností, rovnako ako aj našich znalostí vo využití biznis rámcov a matíc, dodávame spoľahlivé analytické výstupy založené na faktoch a na trhových súhrnoch. Pomôžeme pri rozvoji čiastkových analýz, alebo pr…
Pomocou našej širokej siete spolupracovníkov v SVE Vám môžeme dodať potrebný prehľad nielen o jednom konkrétnom trhu, ale sme schopní zrealizovať aj benchmarking s ostatnými trhmi v regióne strednej a východnej Európy.