Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Spoločnosť vykonáva pozemné stavby rôzneho druhu ako napr. realizácie spevnených plôch a komunikácii, zakladanie stavebných objektov (rodinné domy, administratívne budovy, sklady a pod.), zhotovuje menšie objekty na kľúč (rodinné domy, administratívn…
Slúžia na zabezpečenie komunikácií bytových aj nebytových priestorov (napr. technických miestností), aby v prípade požiaru bránili prenosu tepla, plameňa a dymu do únikových zón a to počas doby, ktorá je definovaná v technickej norme.
Veľká 4-izbová murovaná chata vybavená s vysokým štandardom, zasadená v ihličnatom lese, prízemie vchod-vstupná miestnosť, WC so sprchovým kútom, obývačka s krbom, ktorý zabezpečuje vykurovanie celej chaty, WiFi, TV – satelit DIGI, rádio s CD prehráv…
Spoločnosť Romiden s.r.o.je novovzniknutá spoločnosť, no s dlhoročnými skúsenosťami. V jej pozadí stojí tím ľudí, ktorí dlhodobo pôsobili v iných spoločnostiach, napr. Cesty Nitra a CEMIS. Spoločnosť zabezpečuje asfaltérske a stavebné práce, výsta…
Komplexné služby v oblasti nakladania s komunálnym a priemyselným odpadom, zber, zvoz a transport odpadov, triedenie, úprava, zhodnotenie a zneškodnenie odpadov, outsourcing odpadového hospodárstva, sanácie kontaminovaných oblastí a priemyselných ar…
Použitie: osvetlenie miestnych komunikácií miest, obcí, parkových ciest, chodníkov a iných verejných priestranstiev či firemných priestorov.
Tréningový kurz je zameraný na zvýšenie schopnosti úspešného jednania v styku s podriadeným a nadriadeným, klientom a partnerom. Prináša praktické skúsenosti, ktoré účastníkom pomôžu zvýšiť pravdepodobnosť dosiahnutia cieľa v komunikácii.
Naučíme základné techniky efektívnej komunikácie v predajnom rozhovore a uzatvárania predaja. Účastník získa väčšiu istotu v komunikácii s klientom, bude vedieť identifikovať potreby klienta a zvládať námietky.
Obsah: Inventár komunikačných zručností. Prenos informácií. Otázky v komunikácii. Aktívne počúvanie a bariéra pri počúvaní. Fázy komunikácie v tíme. Interpersonálne zóny. Neverbálna komunikácia. Osobnostná typológia jedinca.