Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Cieľom je osvojiť si pravidlá efektívnej komunikácie a využívať ju vo svojej práci.
Cieľom je zvýšiť efektívnosť komunikácie v náročných situáciách pracovného a súkromného života. Zvnútornením asertívnych spôsobov uľahčiť tvorby prijateľných kompromisov, znížiť stres a zvýšiť účinnosť svojho správania.
Cieľom je pomôcť pracovníkom v oblasti služieb a obchodu skvalitniť svoj prístup a zefektívniť komunikáciu s klientmi a takto zabezpečiť pre svoju firmu konkurenčnú výhodu v boji o klienta a prosperitu.
Cieľom je podpora úspešného a efektívneho predaja prostredníctvom získania "vzhľadu" a zdokonalenia sociálno-komunikačných zručností pracovníkov v oblasti obchodu.
Cieľom je podpora zručností rozvíjania efektívnych, dlhodobých partnerských vzťahov v oblasti nákupu a predaja prostredníctvom osvojenia si moderných skúseností zhrnutých pod pojmom „Key Customer Relationship Management (Kcrm)".
Cieľom je napomôcť k hľadaniu motivácie, vnútorných zdrojov a času, ktoré sú potrbné pri zvyšovaní pracovnej v výkonnosti.
Cieľom je osvojenie si psychohygienických návykov v záujme dlhodobej pracovnej výkonnosti a osobnej pohody.
Upevnením pravidiel spoločenského správania predísť devalvácii seba a svojej firmy pri jej reprezentácii a vo vzťahoch s klientmi, ale tiež sklamaniam a negatívnym emóciám v kolegiálnych vzťahoch.
Cieľom je uľahčiť a usmerniť manažéra v procese budovania tímu.
Cieľom je získať informácie a zručnosti pre organizovanie a realizáciu efektívnych porád a pracovných mítingov, vrátane kreatívnych manažérskych postupov pri riešení problémov.
Cieľom je napomôcť pochopeniu zákonitostí procesu zmeny a prispieť konkrétnymi informáciami a zručnosťami k jej čo najúčinnejšiemu a bezbolestnému uskutočneniu.