Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Analýza kľúčových slov je základom každej úspešnej webovej prezentácie. Kľúčové slová sú slovné spojenia, ktoré ľudia zadávajú do vyhľadávačov (ako sú napr. Google či Zoznam).
Seo je boj s konkurenciou o najatraktívnejšie pozície vo vyhľadávačoch. Pre celkový úspech preto potrebujete poznať nepriateľa a jeho taktiky a pripraviť si odpovedajúcu stratégiu optimalizácie.
Cieľom seminára je zvýšenie mäkých zručností, získanie kľúčových postupov k rozvoju osobnosti, získať schopnosť identifikovať prekážky osobnostného rozvoja, zistenie silných a slabých stránok vlastnej osobnosti, naučiť sa vyjadrovať vlastné názory op…
Je zameraný na zistenie stavu a úrovne riadenia ľudských zdrojov vo Vašej spoločnosti. Ide hlavne o preverenie plánovania pracovných síl a rozpočtovanie finančných prostriedkov, efektivitu kľúčových procesov, účinnosť foriem riadenia, členenie a fung…
Vzťahy s verejnosťou sú jednou z kľúčových oblastí pri vytváraní pozitívneho obrazu spoločnosti v očiach verejnosti. Negatívny postoj verejnosti môže byť pre spoločnosť likvidačný, preto je potrebné učiť sa vytvárať, budovať a zlepšovať vzťahy s vere…
Ponúkame vám možnosť dlhodobej správy a optimalizácie pre veľké webové sídla. Dlhodobá optimalizácia pre internetové vyhľadávače má neobmedzený počet kľúčových slov a zahŕňa vypracovanie komplexnej stratégie optimalizácie. Táto stratégia vykonáva a v…
ITIL je verejne dostupný štandard popisujúci najlepšie praktiky pre správu služieb IT. V súčasnej verzii (ITIL v3) zahrňuje päť kľúčových kníh, ktoré pokrývajú všetky fázy životného cyklu IT služieb.
Firma ADONIS CONSULT vznikla v roku 2004 s cieľom poskytovať svojím klientom environmentálne konzultačné služby na vysokej odbornej úrovni. V prvých rokoch sme sa na trhu presadzovali hlavne v oblasti posudzovania vplyvov na životné prostredie (EIA…
Design zohráva v oblasti brandingu jednu z kľúčových rolí. Emócie zohrávajú dôležitú úlohu nielen na začiatku, pri výbere daného produktu, ale aj v procese jeho užívania a tým si k nim vytvárame určitý vzťah.
Tvorba web stránky sa realizuje na základe analýzy kľúčových informácií, spájaných s činnosťou firmy, čo vyústi do návrhu najvhodnejšieho dizajnu.
Poskytujeme služby leteckej prepravy tovaru a pokrývame 12% svetového trhu, čo je viac než dvojnásobok toho, čo zaisťuje druhá najväčšia spoločnosť. Máme zastúpenie v 150 krajinách sveta a poskytujeme služby prispôsobené požiadavkám našich zákazníkov…
Pozíciu stránok vo výsledkoch vyhľadávania ovplyvňujú desiatky faktorov. Medzi hlavnú patrí vzájomná previazanosť webových stránok, umiestnenie dôležitých kľúčových slov, správnosť HTML kódu stránky, tvar adresy stránky.
Úplna kontrola nad nákladmi a finančnými tokmi spoločnosti. Integrácia jednotlivých komponentov celého riešenia. Pokrytie kľúčových procesov v spoločnosti.