Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Seminár pripraví účastníka na vykonávanie funkcie predstaviteľa manažmentu pre kvalitu. Účastník bude schopný vypracovať a riadiť internú dokumentáciu kvality. Bude vedieť získavať, analyzovať a vyhodnocovať informácie potrebné pre trvalé zlepšovanie…
Účastníci budú schopní po absolvovaní tréningu identifikovať, čo ich okráda o čas, čo im čas šetrí, budú si vedieť naplánovať svoj čas a určiť priority. Budú vedieť stimulovať samého seba k lepšiemu využitiu vlastného času, naučia sa ako si vytvoriť …
Rozdelenie zákazníkov do štyroch základných kategórií. Nástroje na odhalenie typu zákazníka. Správanie sa zákazníkov v daných kategóriách. Čo oceňujú jednotlivé typy zákazníkov. Taktika formy predaja na základe typu zákazníka. Praktické ukážky.
Ako určiť správne tému a ciele porady. Typy porád, princípy, klasifikácia. Dynamika a štruktúra porady. Príprava na poradu. Úvod, jadro a záver porady. Vhodné usporiadanie priestoru porady.
Obsah: Inventár komunikačných zručností. Prenos informácií. Otázky v komunikácii. Aktívne počúvanie a bariéra pri počúvaní. Fázy komunikácie v tíme. Interpersonálne zóny. Neverbálna komunikácia. Osobnostná typológia jedinca.