Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Obsah: Osobnosť lektora. Vzdelávanie – špecifiká a úskalia. Skupina – analýza, jej charakteristiky a vhodnosť podnetov pre ňu. Metódy vzdelávania dospelých. Analýza typov vzdelávaných – ako na ne vhodne zareagovať.
Správne zvolená komunikačná stratégia vedie k úspešnému osloveniu a získaniu zákazníka. Zabezpečuje systematickosť v komunikácii s trhom, odstraňuje náhodné a neefektívne aktivity a tým zabezpečuje úsporu nákladov a ich efektívne využitie.
Účastníci získajú vedomosti o rôznych aktivitách, zostavovaní plánov, pohľade a mieste marketingu vo firme. Seminár prináša informácie aj o najaktuálnejších marketingových smeroch a novinkách, ktoré sú v súčasnej dobe efektívne a finančne menej nároč…
Účastníci získajú vedomosti o možnostiach marketingu a PR na internete a multikanálovom predaji ako o najnovšom svetovom trende. Cieľom seminára je rozšíriť obzor o konkrétne príklady, naučiť sa robiť úspešné marketingové plány vrátane využitia inter…
Obsah: Zvýšenie pôsobivosti prezentácie. Analýza publika a vybranie cieľa. Ako obmeniť prezentácie podľa typu publika. Ako zaujať. Ako zvládať typické problémové situácie.
Cieľom tréningu je získať a zdokonaliť komunikačné zručnosti, ktoré obohatia vašu pracovnú i súkromnú sféru. Nadobudnutím a efektívnym využitím vedomostí o aktívnom počúvaní a vhodnom kladení otázok sa vám rozšíri schopnosť chápať ľudí z vášho okolia…
Cieľom 1- dňového kurzu je rozvíjať schopnosti vidieť „biele miesta“ vo svojej oblasti práce. Účastníci sa vyskúšajú rôzne kreatívne techniky pri hľadaní riešení. Budú sa vedieť pozerať na veci aj z iných uhlov pohľadu. Väčšina ľudí v odvetí je určit…
Cieľom 2- dňového kurzu je získať poznatky, vedomosti, zručnosti a schopnosti z oblasti projektového manažmentu. Naučiť sa používať metódy a postupy ako pripravovať, hodnotiť a realizovať rôzne typy projektov. Účastníci získajú poznatky systémového p…