Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Každý e-shop má dve časti, venovanú zákazníkovi a obchodníkovi. Zákazník si tovar prezerá, ukladá do košíka, objednáva, nakupuje. Obchodník svoj tovar ponúka prostredníctvom fotografií a propagačných popisov a spravuje objednávky. Je mnoho funkcií, k…
Víno má iskrivú farbu s ľahkým zelenkavým odtieňom. Vo vôni je jemné, delikátne, s výrazným tónom opečeného toastu. V chuti je jednoduché s výraznými tónmi ružového grepu. Záver je stredne dlhý s podtónom ananásu.
Lesklý, číry Armagnac jantárovo žltej farby s nazlatlými odleskami. Aróma: v úvode prevláda ľahko dymová, potom prechádza do vône ovocia, predovšetkým sušených sliviek. Prvý dojem pri ochutnávke je silný a plný.
Všetkých klientov vítame v rodinnej atmosfére, či už zástupcu veľkej nadnárodnej spoločnosti alebo malú rodinnú firmu. Naši zákazníci dostanú vždy to čo si objednali načas, vo vysokej kvalite a k tomu i niečo naviac.
Logo je hlavnou identifikačnou značkou vašej spoločnosti. Bude vás sprevádzať pri všetkých podnikateľských prezentáciách a aktivitách vašej firmy a bude jej neodmysliteľnou súčasťou. Podľa loga si vás budú zákazníci (klienti) pamätať a identifikovať …
Vo všeobecnosti posudzujú internetoví užívatelia vašu web stránku nielen na základe jej funkčnosti, ale aj atraktivity webdizajnu. Úspešná web stránka musí návštevníka osloviť, upútať jeho pozornosť a docieliť, aby sa z neho stal váš zákazník.
Internet sa stáva hlavným dejiskom predaja tovaru či služieb. Nárast predajnosti je oproti nákladom mnohonásobný. Podľa štatistiky európskej únie vzrástla kúpa tovarov cez internet za rok 2007 o 63%. Je to viac ako dvojnásobok uskutočnených nákupov c…