Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Spoločnosť poskytuje služby spracovania podvojného, jednoduchého účtovníctva, miezd a daní (DPH, daň z príjmu, daň z motorových vozidiel, miestne dane, spotrebné dane). Spoločnosť tiež poskytuje poradenské a konzultačné služby vo vyššie uvedených obl…
Túto činnosť našej firmy - výškové práce, uplatňujeme tam, kde to bežný postup prác nedovoľuje, či už z technického alebo ekonomického hľadiska. Výškové práce vykonávané pomocou horolezeckej techniky šetria čas a vaše náklady, ktoré by ste vynaložili…
Základnou činnosťou je prevádzkovanie multifunkčného športového areálu, zabezpečenie ekonomického prenájmu ľadovej plochy v zimnom období (september - marec) a prenájmu plochy v letnom období za účelom športového využitia.
Výpočet miezd zamestnancov podľa platnej legislatívy, zrážky z miezd zamestnancov, spracovanie podkladov pre odosielanie miezd na bankové účty zamestnancov, spracovanie výplatných pások zamestnancov atď.
Spoločnosť COR Consult s.r.o. Dolný Kubín, kancelárie Bratislava, Banská Bystrica,Trstená, Námestovo, poskytuje komplexné služby a riešenia pre podnikateľské, ale aj nepodnikateľské subjekty v oblastiach: spracovanie personálnej a mzdovej agendy, roč…
Kontrola formálnej avecnej stránky dokladov po stránke účtovnej a daňovej, spracovanie prvotných dokladov podľa postupov účtovania, vedenie peňažného denníka, vedenie knihy dodávateľských aodberateľských faktúr, sledovanie saldokonta pohľadávok a záv…
Ponúkame evidenciu DPH a vypracovanie daňového priznania k DPH, vypracovanie daňových priznaní k dani z príjmov fyzických osôb- typ A- závislá činnosť, typ B- SZČO, vypracovanie daňových priznaní k dani z príjmov pre fyzické osoby pracujúce dlhodo…
Ponúkame spracovanie jednoduchého aj podvojného účtovníctva. Pracujeme systémom ON LINE, bezprostredne osobným kontaktom, resp. emailovou komunikáciou, na dennej, týždňovej, mesačnej, kvartálnej báze. V prípade jednorazového spracovania účtovníctva …
Prostredníctvom našich skúsených personálnych a mzdových spolupracovníkov prevezmeme na seba celú personálno – mzdovú agendu klienta, počnúc poradenstvom pri výbere zamestnancov, ich prijatia do pracovného pomeru, vyhotovenia pracovných dokumentov, s…
Kontrola formálnej a vecnej stránky dokladov po stránke účtovnej a daňovej, spracovanie prvotných dokladov podľa postupov účtovania pre podvojné účtovníctvo, vedenie účtovného denníka, vedenie hlavnej knihy a kníh analytickej evidencie atď.
Administratíva spojená s prijímaním, zmenami a uvoľňovaním zamestnancov (pracovné zmluvy, dohody o prácach vykonávaných mimo pracovného pomeru, dohody o zmene pracovnej zmluvy, dohody o rozviazaní pracovného pomeru, zápočtové listy), vedenie osobných…