Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Kurz Efektívna komunikácia sa zameriava na pochopenie komunikačných princípov a ich využití v dennodennej praxi pri rôznych príležitostiach. Kurz naučí účastníkov rozvíjať svoje komunikačné zručnosti v oblasti verbálnej a neverbálnej komunikácie, pos…
EFEKTÍVNA PREZENTÁCIA - UMENIE VYSTUPOVAŤ PRED PUBLIKOM Kurz prezentačné zručnosti naučí účastníkov zásadám účinnej prezentácie v rôznych formách, či už s využitím rôznych prezentačných pomôcok, alebo aj bez nich. Kurz odhalí tajomstvá učinných pre…
Tréningový kurz je zameraný na vybudovanie efektívnej komunikačnej siete z pohľadu interpersonálnych vzťahov vo firme.
Zlepšíme komunikačný štýl, ako komunikovať, aby moja komunikácia nevyvolávala útok toho druhého. Zacielime na partnerskú komunikáciu.
Účastníci sa kreatívnym spôsobom naučia počúvať a efektívnejšie komunikovať. Na základe rôznych uhlov pohľadu budú schopní pochopiť partnera a zvoliť primeraný spôsob pre komunikáciu a aktívne riešiť konflikty.
Cieľom tréningu je získať a zdokonaliť komunikačné zručnosti, ktoré obohatia Vašu pracovnú i súkromú sféru. Nadobudnutím a efektívnym využitím vedomostí o aktívnom počúvaní a vhodnom kladení otázok sa Vam rozšíri schopnosť chápať ľudí z Vášho okolia.
Pre medzinárodnú prepravu od dverí k dverám s doručením do určitého dňa pre časovo menej náročné a ťažšie zásielky si vyberte nákladovo efektívnu službu typu Day Definite. Získate tak spoľahlivosť expresného doručenia v určitý pracovný deň, s možnosť…
Cieľom tréningu je naučiť manažérov spoločnosti efektívne a správne komunikovať a viesť zamestnancov.
Cieľom tréningu je získať a zdokonaliť komunikačné zručnosti, ktoré obohatia vašu pracovnú i súkromnú sféru. Nadobudnutím a efektívnym využitím vedomostí o aktívnom počúvaní a vhodnom kladení otázok sa vám rozšíri schopnosť chápať ľudí z vášho okolia…
Väčšina ľudí vo firme je časom určitým spôsobom slepá. Všetci sa sústreďujú na rovnaké veci a rovnaké zanedbávajú. Pomôžeme rozvinúť schopnosti vidieť „biele miesta“ vo vašej firme. Vyskúšame si rôzne kreatívne techniky pri hľadaní riešení. Pozrieme …
Profesionálne vystupovať a reprezentovať firmu, osvojiť si zručnosti profesionálnej a efektívnej komunikácie s klientom. Každý má svojho klienta, každý predáva.
Základný tréning na zvládnutie komunikácie. Rozdelenie na vzťahovú a významovú rovinu. Ako komunikácia prebieha v bežnom živote. Delenie a eliminácia prekážok v každodennom živote. Neverbálna a virtuálna komunikácia. Znie to príliš teoreticky? Omyl, …
Prínos - Tréning rozvíja samostatnosť, motiváciu, schopnosť definovať ciele, určovať priority, porozumieť klientom, budovať imidž firmy, eleiminovať zlodejov času a rušivé vplyvy. Určené pre sekretárky, asistentky a recepčné, ktoré chcú lepšie reprez…
Cieľom seminára je zvýšenie mäkých zručností, získať základné obchodné zručnosti nutné pre predaj a zvládnutie obchodného prostredia, osvojiť si podstatu budovania obchodných vztahov a potreby zvyšovania spokojnosti klientov.