Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Cieľom je podpora úspešného a efektívneho predaja prostredníctvom získania "vzhľadu" a zdokonalenia sociálno-komunikačných zručností pracovníkov v oblasti obchodu.
Cieľom je skvalitniť verejné vystúpenia a prezentácie pred skupinou ľudí a zvýšiť ich pôsobivosť.
Cieľom je získať zručnosti na zvýšenie efektívnosti adaptácie a zapracovania nových pracovníkov.
Cieľom je napomôcť pochopeniu zákonitostí procesu zmeny a prispieť konkrétnymi informáciami a zručnosťami k jej čo najúčinnejšiemu a bezbolestnému uskutočneniu.
Cieľom je poskytnúť pohľad do problematiky fluktuácie a stability kvalitných pracovníkov a tiež rozvíjať manažérske zručnosti pre tvorbu efektívnych pracovných tímov s požadovanou mierou stability a vôle k rozvoju.
Cieľom je napomôcť manažérom poznať a akceptovať hodnotenie pracovníkov ako spôsob motivácie a zvyšovania výkonnosti organizácie, ako aj jednotlivých pracovníkov.
Cieľom je prispieť poznatkami a konkrétnymi zručnosťami k rozvoju manažérskych kompetencií v oblasti vedenia hodnotiacich rozhovorov so zamestnancami a tímami.
Cieľom je podať komplexný prehľad problematiky moderného a efektívneho riadenia výroby, objasniť zmeny vzťahov vyvolané globalizáciou výroby, naučiť určiť príčiny a následky možných problémov vo výrobe, poznať kritické miesta výroby a metódy ich odst…
Cieľom je prispieť informáciami a konkrétnymi zručnosťami k budovaniu efektívneho a kompetentného H.R. tímu a k prospechu firmy a ľudí v nej.
Cieľom je získať informácie a zručnosti pre organizovanie a realizáciu efektívnych porád a pracovných mítingov, vrátane kreatívnych manažérskych postupov pri riešení problémov.
Cieľom je poskytnúť ucelený systém najnovších poznatkov a rozvojových, sebazdokonalujúcich podnetov pre dosiahnutie vysokej profesionálnej úrovne Hr pracovníkov - čo prináša efektívnosť práce v oddelení, prospech materskej firme, spokojnosť a podporu…
Cieľom je pomôcť pracovníkom v oblasti služieb a obchodu skvalitniť svoj prístup a zefektívniť komunikáciu s klientmi a takto zabezpečiť pre svoju firmu konkurenčnú výhodu v boji o klienta a prosperitu.
Cieľom je získať prehľad o základných pojmoch a vzťahoch v logistike, oboznámiť sa oddelením logistiky a jej významom v štruktúre podniku, získať predstavu o toku informácií a toku materiálu v podniku, zoznámiť sa s najmodernejšími trendmi v logistik…
Cieľom je poskytnúť komplexný prehľad problematiky moderného nákupu a najdôležitejších metód v nákupe, umožniť poznať, akú rolu má nákup v modernej firme a ako môže znížiť prevádzkové náklady firmy atď.
Cieľom je poskytnúť prehľad nových trendov v nákupe, odpovedať na otázku, prečo hodnotiť dodávateľov, a čo to prinesie, ukázať metódy hodnotenia a ako stanoviť kritéria, dať návod ako merať výkonnosť nákupu, podať vzťah medzi hodnotením dodávateľov a…