Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Je vašim cieľom získať nové pracovné priestory bez zbytočných stavebných úprav? Využite naše prestaviteľné deliace a skriňové steny. Ponecháte si možnosť ich neskoršieho využitia pri reorganizácii vašich pracovných priestorov, alebo ich kompletne dem…
Uveďte váš náklad do pohybu. O zvyšok sa za vás postará naša dopravníková zostava, ktorá dopraví váš náklad na správne miesto bez námahy. Ak zvolíte naviac kombináciu so skladovými systémami ako sú spádové regály, získate pre váš sklad a produkciu vy…
Rakoll® Schmelzkleber K 4/570 je lepidlo z umelej živice na báze Eva. Má dobré spracovateľské vlastnosti - je dobre taviteľné a dobre sa rozteká.
Parapetné dosky: k montáži okien Vám samozrejme ponúkame aj širokú škálu interiérových a exteriérových parapetných dosiek, pretože tento elegantný doplnok okna je neodmysliteľnou súčasťou každej miestnosti a pri doplnení kvetmi, či ozdobnými maličkos…
Rakoll® Schmelzkleber P 09 je lepidlo na báze umelej živice Eva. Lepidlo sa ľahko taví, nevytvára vlákna.
Metodika a učebné materiály Logic Display, vysoko systémový prístup k výučbe, maximálne 5 ľudí v skupinke, kurzy prispôsobené požiadavkám a potrebám klienta, dochádzka lektora za klientom na pracovisko, kurzy sa konajú v termínoch a časoch ktoré najl…
Cieľom je osvojiť si pravidlá efektívnej komunikácie a využívať ju vo svojej práci.
Cieľom je zvýšiť efektívnosť komunikácie v náročných situáciách pracovného a súkromného života. Zvnútornením asertívnych spôsobov uľahčiť tvorby prijateľných kompromisov, znížiť stres a zvýšiť účinnosť svojho správania.
Cieľom je pomôcť pracovníkom v oblasti služieb a obchodu skvalitniť svoj prístup a zefektívniť komunikáciu s klientmi a takto zabezpečiť pre svoju firmu konkurenčnú výhodu v boji o klienta a prosperitu.
Veľkoplošná tlač, tlač technických výkresov, tlač čiernobielych letákov a vizitiek, kompletizácia výkresov, hrebeňová väzba a laminovanie a iné.
Cieľom je podpora zručností rozvíjania efektívnych, dlhodobých partnerských vzťahov v oblasti nákupu a predaja prostredníctvom osvojenia si moderných skúseností zhrnutých pod pojmom „Key Customer Relationship Management (Kcrm)".
Cieľom je napomôcť k hľadaniu motivácie, vnútorných zdrojov a času, ktoré sú potrbné pri zvyšovaní pracovnej v výkonnosti.
Cieľom je osvojenie si psychohygienických návykov v záujme dlhodobej pracovnej výkonnosti a osobnej pohody.