Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Základné nástroje Pr sú ciele a posolstvá. Z nich sa potom vytvára ziskový image. Dovolíme si tvrdiť, že 1. stupňom každej novej kampane by mala byť Pr aktivita.
Vytvorenie webovej prezentácie firmy alebo jednotlivca použitím moderných technológií s dôrazom kladeným na prehľadnosť, funkčnosť, použiteľnosť a prehľadnosť. Klient nám povie svoje predstavy, my mu navrhneme riešenie a skorigujeme s realitou, kde s…
Definovanie cieľov internej komunikácie a odporučenie metód a nástrojov ich dosiahnutia (čo komunikovať, komu, ako často, akým spôsobom a pod.), určenie obsahu komunikácie pre jednotlivé kategórie zamestnancov (ciele firmy, plán a jeho plnenie, vonka…
Definovanie potrieb rozvoja zručností, schopností a skúseností s ohľadom na aktuálne ciele firmy a realitu trhu práce, špecifikácia individuálnych potrieb rozvoja zamestnancov (kľúčových či všetkých), príprava plánu tréningu a rozvoja s kalkuláciou n…
Aktívna časť života, keď pracujeme, vytvárame hodnoty, ale aj míňame a požičiavame si, nám zaberá väčšiu časť nášho života. V tomto období má každý z nás väčšie či menšie ciele. Jedno však majú spoločné – uskutočniť sa môžu iba vtedy, ak na ne máme p…