Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Cieľová skupina: pracovníci v manažérskych pozíciách na rôznych stupňoch riadenia, pracovníci, ktorí vstupujú do bezprostredného kontaktu s klientmi a obchodnými partnermi, predajcovia a obchodní zástupcovia, pracovníci vystavení záťažovým situáciám.
Marketingový mix – 4 P – Product, Place, Price, Promotion. Stratégia firmy a marketing. Úlohy marketingu vo firme. Nástroje marketingu vo firme. Priama a nepriama konkurencia.
Profesionálna podpora pri vyhľadávaní a výbere pracovníkov na obsadzované pracovné pozície stredného, vyššieho manažmentu.
Sú zamerané na získanie a zdokonalenie celého radu komunikačných, obchodníckych a manažérskych zručností. Sú zabezpečené kvalitnými lektormi s niekoľkoročnými skúsenosťami z rôznych segmentov trhu a so zahraničným know-how.
Cieľom tréningu je naučiť účastníkov ako komunikovať s klientom, ako viesť obchodný rozhovor a ako získať klienta pre svoj cieľ.
Ponúkame ubytovanie v penzióne so sprchou v izbe a wellnessom.