Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Cieľom tréningu je naučiť pracovníkov spoločnosti efektívne a správne komunikovať po telefóne so zákazníkom, splniť stanovený cieľ a naučiť pracovníkov odhadnúť zákazníka, reprezentovať seba i firmu na určitej úrovni.
Za účelom posilnenia a rozvoja vybraných profesionálnych zručností jednotlivca. Zvýšenie efektivity pôsobenia jednotlivca na určitej pracovnej pozícii.
•Priemerná doba mimosúdneho inkasa – 60 dní •77% priemerná úspešnosť mimosúdneho vymáhania •Dodatočné zabezpečenie pohľadávky a zlepšenie pozície Vás ako klienta •Množstvo doplnkových služieb spojených s prevenciou vzniku nevymožiteľných pohľadávo…
Spoločenská etiketa a protokol v osobnom styku. Spoločenský status, princíp spoločenskej prednosti, etikety v pracovnom kontakte, spoločenská etiketa na verejnosti, na rôznych vybratých podujatiach – rout, recepcia, garden party, atď.
Krízová komunikácia na pracovisku: zručnosti krízovej komunikácie, vedenie krízového rozhovoru so zamestnancami, príprava zamestnancov na stratu zamestnania, prípadne zmenu pracovnej pozície, emočné prejavy správania zamestnancov.
Zistenie informácií o správaní sa pracovníkov (obchodníci, predajcovia, asistentky...).