Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Osuška s kapucňou, chrániacou detskú hlávku. Vyrobená z mäkkého, výborne absorbujúceho, kvalitného froté materiálu. Nenahraditeľná po kúpeli, pri bazéne, či na pláži. Veselá kapucňa v tvare psíka spestruje jej používanie.
Každý utorok,štvrtok a nedeľu smer Taliansko. Pondelok,streda ráno a piatok večer smer Slovensko. Objednaj si jazdu na www.DOPRAVA-TALIANSKO.eu/ceny 00421 918 875 018, 00421 911 875 018
Každý utorok,štvrtok a nedeľu smer Taliansko. Pondelok,streda ráno a piatok večer smer Slovensko. Objednaj si jazdu na www.DOPRAVA-TALIANSKO.eu/ceny 00421 918 875 018, 00421 911 875 018
Osuška s kapucňou chrániacou detskú hlávku. Vyrobená z mäkkého, výborne absorbujúceho, kvalitného froté materiálu. Nenahraditeľná po kúpeli, pri bazéne, či na pláži. Veselá výšivka so zvieratkami spestruje jej používanie.
Veľký nápis s navigačnou šípkou na fasáde budovy alebo na plote či zábradlí pred firmou? Reklamný baner - najpoužívanejšia forma vonkajšej reklamy na Slovensku. Naši zákazníci ich ale využívajú aj na interiérové promo svojej značky, napr. v obchodnýc…
Autosedačka určená pre hmotnostnú skupinu 0+ (od 0 do 13 kg), homologovaná v súlade s nariadením Ece R44/04, vyrobená v spoločnosti, ktorá je držiteľom certifikátu ISO 9001:2000.
Detská deka Feddo do autosedačiek 0+ vhodná aj do kočiarika zhotovená je z Fleece Antipillingoveho materiálu, ktorý je veľmi príjemný na dotyk a teplý, nezmolkuje sa. Pranie sa pri 40 stupňoch. Zapína sa na suchý zips. dĺžka deky je 86 cm.
Ponúkame prenájom aj samostatných atrakcií, promo vybavenia a kvalifikovaného personálu na vašu akciu. Naše služby sú primárne určené firemným kolektívom, organizovaným skupinám, prípadne ich môžete využiť na vašej rodinnej oslave. Vyberte si a konta…
Zážitkové programy, netradičné atrakcie a dobrodružné hry sú veľmi atraktívne aj pre divákov. Preto sú naše služby vhodným doplnkom produkcie spektakulárnych televíznych programov pre dospelých aj pre deti.
Úspešný event marketing musí prinášať ľuďom zážitok. Tak aby si ľudia pamätali udalosť a spájali si ju s komunikovanou značkou alebo produktom. Na to musí byť emocionálny náboj podávanej informácie vyšší, ako každodenných udalostí človeka. To je naša…