Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Chcete získať a udržať si zákazníka? Chcete mať zákazníka, ktorý zvýši váš obrat a bude aj šíriť dobré meno vašej spoločnosti? Chcete mať lojálneho zákazníka? Budujte vzťahy so zákazníkmi.
Naučíme základné techniky efektívnej komunikácie v predajnom rozhovore a uzatvárania predaja. Účastník získa väčšiu istotu v komunikácii s klientom, bude vedieť identifikovať potreby klienta a zvládať námietky.
Zvýšenie úspešnosti v obchodných príležitostiach a zvýšenie zisku. Získanie nových zákazníkov (prostredníctvom riadených marketingových kampaní). Zvýšenie spokojnosti zákazníkov a ich udržanie.
Sme presvedčení, že ak chcete predať alebo kúpiť jednorázové palety alebo europalety spoločnosť P.T.C. spol. s r.o. je pre Vás tým správnym partnerom. Slovenská spoločnosť P.T.C. spol. s r.o. sa zaoberá nákupom, opravou a predajom drevených pali…
Spoločnosť HAPPY END spol. s r. o. je významným dodávateľom prostriedkov na riešenie úniku kvapalín, bezpečnosť práce a protipožiarnu ochranu v Slovenskej republike. Naše výrobky pomáhajú zachraňovať majetok, zdravie i životy pri nehodách a znižujú n…
Riadenie vzťahov so zákazníkmi je dlhodobá strategická činnosť každej spoločnosti. Dostupnosť presných záznamov o kontakte so zákazníkom Vám pomocou prepojenia Crm systému a call centra poskytne aktívnu orientáciu na potreby zákazníka.
Zistíme vnímanie Vašej spoločnosti aktuálnymi i potenciálnymi zákazníkmi a preferencie jednotlivých produktov a služieb. Zároveň Vám poskytneme spätnú väzbu na aktuálnu reklamnú kampaň.Zaujíma Vás spokojnosť zákazníkov? Zistíme ako Vás vnímajú Vaši …
Spoločnosť HAPPY END spol. s r. o. je významným dodávateľom prostriedkov na riešenie úniku kvapalín, bezpečnosť práce a protipožiarnu ochranu v Slovenskej republike. Naše výrobky pomáhajú zachraňovať majetok, zdravie i životy pri nehodách a znižujú n…
V tejto ponuke sú lacné svietidlá a svetelné zdroje buď použité ako vzorky, alebo sú to nové výrobky, objednané ale neprevzaté zákazníkmi.
Prostredníctvom nej komunikujeme dovnútra i navonok firmy, vytvárame a usmerňujeme vzťahy ako so zákazníkmi, tak aj zamestnancami firmy. Dobre cielená marketingová komunikácia pozná potreby svojej cieľovej skupiny, vie ju cielene a efektívne osloviť…
Ponúkame CRM, správa kontaktov, zákazníkov a komunikácie s nimi zameraná na sofistikované budovanie a posilňovanie vzťahov so zákazníkmi.
Úplne modulárny a akokoľvek na mieru nastaviteľný systém riadenia vzťahov so zákazníkmi. Databáza kontaktov, marketingová automatizácia, manažment produktov, fakturácia, zákaznícka podpora, reporty a správy.
Silnou doménou eventu je fakt, že využíva emócie. Vychádza z toho, že ľudia si najlepšie zapamätajú to, čo reálne prežijú. Jedná sa o jeden z dôležitých nástrojov integrovaného marketingu, ktorým sa snažíme prehĺbiť Vaše vzťahy so zákazníkmi, obchodn…
Charakteristika kľúčového zákazníka, analýza kľúčového zákazníka, analýza postavenia firmy u kľúčového zákazníka, starostlivosť o kľúčových zákazníkov, stanovenie cieľov a plánov rozvoja obchodu s kľúčovými zákazníkmi.
Spoločnosť HAPPY END spol. s r. o. je významným dodávateľom prostriedkov na riešenie úniku kvapalín, bezpečnosť práce a protipožiarnu ochranu v Slovenskej republike. Naše výrobky pomáhajú zachraňovať majetok, zdravie i životy pri nehodách a znižujú n…