Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Cieľom seminára je oboznámiť účastníkov s problematikou stanovenia reálnej hodnoty v oblasti finančného majetku - cenných papierov a derivátov, ako aj s metodikou Nbs k tejto problematike.
Cieľom seminára je podrobne a na príkladoch oboznámiť účastníkov s problematikou derivátov - s ich podstatou, kvantifikáciou, účtovaním a vykazovaním /podľa národnej legislatívy, so zdôraznením rozdielov proti Ifrs/.
Cieľom seminára je oboznámiť účastníkov s problematikou účtovania a vykazovania hmotného a nehmotného majetku podľa Ifrs a Sas /národnej legislatívy/ v aktuálnej verzii roku 2011 - na praktických ukážkach a príkladoch.
Cieľom seminára je oboznámiť účastníkov s typmi finančných rizík, ich podstatou a možnosťami obmedzenia, s ich vymedzením, kvantifikáciou a reguláciou v rámci Basel II, s rozdielmi proti pripravovanému Basel III.
Cieľom seminára je oboznámiť účastníkov s problematikou externého a vnútorného auditu v náročnej oblasti cenných papierov.
Cieľom seminára je oboznámiť účastníkov s operačným rizikom, s jeho podstatou a možnosťami obmedzenia, s jeho vymedzením, kvantifikáciou, s najčastejšími prípadmi operačného rizika a stratami v praxi.
Cieľom seminára je oboznámiť účastníkov s problematikou externého a vnútorného auditu v náročnej oblasti finančných derivátov.
Cieľom seminára je pochopenie významu personálneho manažmentu, jeho podstatu a vývoj, moderné metódy práce s ľuďmi, zistí obsah a zameranie práce s ľuďmi, spôsoby rozvoja zamestnancov, získa poznatky o spôsoboch motivácie a odmeňovania ľudí, bude sa …
Cieľom seminára je oboznámiť účastníkov so súčasnými zmenami v oblasti Ias/Ifrs zameranými na finančné nástroje prijatými v roku 2009, 2010 a pripravovanými zmenami pre nasledujúce roky, ktoré radikálne menia koncepciu oceňovania a vykazovania finanč…
Cieľom seminára je zvýšenie mäkých zručností, získať základné obchodné zručnosti nutné pre predaj a zvládnutie obchodného prostredia, osvojiť si podstatu budovania obchodných vztahov a potreby zvyšovania spokojnosti klientov.
Cieľom seminára je zvýšenie mäkých zručností, zdokonalenie efektívnej komunikácie, osvojenie profesionálnej komunikácie s klientami/obchodnými partnermi zlepšenie sa v aktívnom načúvaní, získanie schopnosi zdolávať chyby a bariéry v komunikácii a v…
Cieľom seminára je zvýšenie mäkých zručností, rozvíjať profesionalitu obchodného zástupcu a lepšie poznať štruktúru efektívneho obchodného rokovania, získať zručnosti efektívneho zvládania námietok klientov, osvojiť si zručnosti vyjednávania a obch…
Cieľom seminára je zvýšenie mäkých zručností, získať návod na úspešnu zebarealizáciu, efektívnu prezentáciu, zdokonalenie verbálneho a neverbálneho prejavu, ziskať poznatky ako eliminovať stres, trému, vlastnú neistotu.
Cieľom seminára je zvýšenie mäkých zručností, efektívneho riadenia seba v čase, naučit sa odstraňovať príčiny nedostatku času, ako správne využívať svoj čas, príčinách stresu a o možnostiach ich zvládania a predchádzania.
Cieľom seminára je zvýšenie mäkých zručností, identifikovať príčiny ťažkých situácií a konfliktov, získať schopnosť predchádzať konfliktom a optimálne riešti vzniknuté situácie, osvojiť si filozofiu asertívnej komunikácie a uplatňovanie asertivitu v…