Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Cieľom tejto vzdelávacej aktivity je znižovanie časových strát riadiacich pracovníkov, oboznámenie sa s efektívnym riadením času pri písomnej, ústnej a elektronickej komunikácii, pri vedení porád, v manažérskych činnostiach, pri vedení ľudí a projekt…
Základnou formou sú jazykové kurzy, nie však klasické gramatické - koncepcia Canadian Language School stavia na kurzoch tzv. štruktúrovanej konverzácie, t.j. vysvetlenie gramatického javu a jeho bezprostredné precvičenie množstvom cvičení, vďaka výuk…
Školenie zamerané na nové techniky telefonovania pri dojednávaní si stretnutí s klientom. Cieľom školenia je systematické plánovanie telefonátov, zvýšenie počtu úspešných telefonátov, stretnutí, a tým aj viac predajov.
Tréning zameraný na úspešné zvládanie a odbúranie stresu pri práci, jednaní s ľuďmi a nedostatku času. Súčasťou tréningu sú aj cvičenia na správnu relaxáciu, ktoré dobijú pracovníkov novou energiou a vytvoria podmienky pre zvýšenie ich produktivity p…
Cieľom vzdelávania je pripraviť účastníkov na získanie zručností a vedomostí na písanie a realizovanie rôznych projektov, s dôrazom na vypracovanie a realizáciu projektov s využitím možnosti na získanie financií z fondov Európskej únie.
Preklady s pečiatkou súdneho prekladateľa Súdno-znalecké preklady z jazyka nemeckého a anglického
Preklady popisov tovaru pre e-shopy do maďarčiny ako aj preklad obsahu etikiet na obaloch potravín do maďarčiny a češtiny.
Cieľom tejto vzdelávacej aktivity je získanie zručností pre presvedčivú prezentáciu a účinné presadzovanie svojich myšlienok, produktov a cieľov firmy, inštitúcie.
Obsahom vzdelávania rekvalifikačného kurzu kuchár - kuchárka sú poznatky z oblasti gastronómie, ktoré umožnia záujemcom o túto profesiu samostatne a kvalifikovane pracovať v oblasti spoločného stravovania v profesii, ktorá si vyžaduje špecifické zruč…
Cieľom tejto vzdelávacej aktivity je získanie a zlepšenie manažérskych zručností pri vedení ľudí a tímu, osvojenie si cenných vedomostí z oblasti riadenia a motivovania ľudí a ich nasmerovanie k plneniu stanovených cieľov.
Školenie zamerané na identifikovanie a rozvoj vlastných poznatkov a schopností, získanie komunikačných a sociálnych zručností, ktoré sú nevyhnutné pre jednanie s klientom i prácu v tíme.