Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Intranet je web stránka, ktorá funguje interne v rámci firmy a dokáže tak kompletizovať a organizovať prácu zamestnancov, napr. dochádzku, kontakty, dodávateľov, odberateľov, dovolenku, osobný diár, kalendár, plánovač úloh pre zamestnancov atď.
Elektronická evidencia zamestnancov, mapuje životný cyklus pracovného miesta, mapuje vznik, históriu, odchody z pozície.
Strom dokumentov a smerníc na intranete, prístup a publikovanie podľa prístupových práv, verzionovanie, publikovanie, aktualizácie, archív pod.
Strom organizačnej štruktúry na intranete, prepojenie s HR systémom, základ pre workflow a schvaľovacie procesy.
Nariaďovanie a schvaľovanie nadčasov, modul je určený na integráciu a Pracovnými výkazmi, reporting firemných nadčasov.
Správa pracovných ciest a pridelených zdrojov, automatizácia spracovania tejto administratívy, zrýchlenie schvaľovania a zníženie chybovosti.
Modul určený na prepojenie s modulom Absencie, automatické vytvorenie objednávky na stravné lístky, eliminácia administratívy a chybovosti.
Modul určený na prepojenie so mzdovým systémom, bezpečná distribúcia mzdových pások v elektronickej forme, úspora administratívy a materálu.
Plánovanie personálnych kapacít na projekty a činnosti, modul určený na maximalizáciu utilizácie zamestnancov, eliminácia prestojov, modelovanie kapacitného plánu.
Kontrola účelu pracovnej činnosti zamestnancov, vyhodnocovanie produktivity práce zamestnancov, úspory z odhaľovania a eliminácie neproduktívnych kapacít.
Automatizovaná tvorba rozpočtov na personálne náklady, automatizované generovanie účtovných pohybov, optimalizácia cashflov a úspora účtovníckej práce.
Evidencia školení, prehliadok, očkovaní, úspora administratívy, minimalizácia chýb v BOZP, plánovanie rastu kvalifikácie zamestnancov v BOZP.
Školenia ako úlohy na intranete, minimalizácia nákladov na školenia, automatizácia procesu, reporting nedostatkov.
Rezervácie zasadačiek, áut, pracovných miest a pod., jednotný kalendár rezervácií, eliminácia konfliktov pri rezerváciách zdrojov.
Elektronické žiadosti o absencie a ich schvaľovanie, celofiremný kalendár absencií, mesačné výkazy, úspora administratívy, minimalizácia chýb.