Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Stojan pre reklamné tašky. Má všetko ,čo sa od neho očakáva - nastaviteľnú výšku držiakov, obojstrannú kapsu pre vkladanú reklamu , perfektnú stabilitu a design.
Cieľom je skvalitniť verejné vystúpenia a prezentácie pred skupinou ľudí a zvýšiť ich pôsobivosť.
Cieľom je napomôcť pochopeniu zákonitostí procesu zmeny a prispieť konkrétnymi informáciami a zručnosťami k jej čo najúčinnejšiemu a bezbolestnému uskutočneniu.
Obľúbený stojan so zásobníkmi na prospekty. Ľahko rozložitelný stojan s podstavou v striebornom prevedení a 4 x zásobníkmi na prospekty A4.
Jednostranná prezentačná roleta určená pre mobilný marketing, pričom je možná okamžitá výmena panelu v rolete.Teleskopická tyč umožňuje vysunúť panel až do výšky 2,3m. Panel je navinutý v hliníkovej rolete a je vysunutý v priebehu niekoľkých sekúnd.
Cieľom je uľahčiť a usmerniť manažéra v procese budovania tímu.
Jednostraná luxusná prezentačná roleta s elegantným dizajnom.Mechanika s rozkladacou tyčou,umožňuje vysunúť panel až do výšky 2,3m. Grafický panel navinutý v hliníkovej rolete je vysunutý v priebehu niekoľkých sekúnd.
Upevnením pravidiel spoločenského správania predísť devalvácii seba a svojej firmy pri jej reprezentácii a vo vzťahoch s klientmi, ale tiež sklamaniam a negatívnym emóciám v kolegiálnych vzťahoch.
Cieľom je osvojenie si psychohygienických návykov v záujme dlhodobej pracovnej výkonnosti a osobnej pohody.
Jednostranná prezentačná roleta. Grafický panel navinutý v hliníkovej rolete je vysunutý v priebehu niekoľkých sekúnd. Rollupfix Budget je ideálny pre prezentácie, ochutnávky a výstavy.
Cieľom je získať informácie a zručnosti pre organizovanie a realizáciu efektívnych porád a pracovných mítingov, vrátane kreatívnych manažérskych postupov pri riešení problémov.
Cieľom je napomôcť k hľadaniu motivácie, vnútorných zdrojov a času, ktoré sú potrbné pri zvyšovaní pracovnej v výkonnosti.
Cieľom je získať zručnosti na zvýšenie efektívnosti adaptácie a zapracovania nových pracovníkov.
Cieľom je podpora zručností rozvíjania efektívnych, dlhodobých partnerských vzťahov v oblasti nákupu a predaja prostredníctvom osvojenia si moderných skúseností zhrnutých pod pojmom „Key Customer Relationship Management (Kcrm)".
Cieľom je poskytnúť najmodernejšie poznatky z oblasti vedenia ľudí, nazrieť do efektu rôznych štýlov vedenia, vidieť ich výhody a nevýhody a vybrať si optimum pre svoju činnosť.