Tipy pre vyhľadávanie: Okna, Nábytok, Náhradné diely
Jeho výsledky podávajú pomerne presnú predpoveď budúceho pracovného výkonu kandidáta. Ak spoločnosť využíva pre hodnotenie vopred vybraných kandidátov metódu assessment centra, tak počítajte s tým, že výkon, ktorý v jeho priebehu podáte, bude mať pre…
Assessment centrum (AC) a Development centrum (DC) - hodnotenie, analýza, návrh rozvoja - je poradenskou a expertíznou službou, zameranou na objektívne a kvalifikované zhodnotenie osobnostného, odborného a kariérového potenciálu pracovníkov.
Vďaka Assessment Centru spoznáte, ako je manažér vybavený zručnosťami, potrebnými pre plnohodnotné zastávanie danej pozície. Assessment centrum odporúčame realizovať v externých priestoroch, ideálne s možnosťou využitia outdoorových aktivít.
Assessment Centre je jednou z najspoľahlivejších a najobjektívnejších metód výberu pracovníkov. Výhodou oproti klasickým spôsobom posudzovania vhodnosti účastníkov je pozorovanie ich správania v simulovaných situáciách, ktoré môžu byť formou tímovej …
Psychometrické testovanie obsahuje navrhnutie psychodiagnostickej metódy vhodnej na meranie vopred stanovených charakteristík, zručností atď.
Metóda hodnotenia a výberu najvhodnejšieho kandidáta na danú pozíciu z externých alebo interných zdrojov. V prípade AC ide o hodnotenie správania účastníkov priamo v modelových situáciách a prípadových štúdiách.
Vysoko účinná metóda výberu pracovníkov na manažérske, obchodné a často obsadzované pozície založená na testovaní spôsobilosti uchádzača formou simulácie typických pracovných činností, modelových situácií, psychologickom testovaní a interview.
Tak, že pri výbere kandidátov využívame moderné nástroje a metódy posudzovania kompetencií a osobnostných predpokladov, preto je súčasťou portfólia našich služieb práve realizácia Assessment centier (AC) na vysokej profesionálnej úrovni pod vedením š…
Je založený na podobných princípoch ako Assessment Center t.j. na testovaní spôsobilosti uchádzača formou simulácie typických pracovných činností,modelových situácií, psychologickom testovaní a interview, pri ktorých overujeme spôsobilosti zamestnanc…
Ako prijať vhodného zamestnanca: objektívne a merateľné kritériá pre výber vhodného uchádzača, metódy výberu pracovníkov, analýza materiálov, referencie, vstupný rozhovor, testy, pozorovanie, fázy prijímacieho rozhovoru.
Obsah:1.Rozvoj manažérskych zručností I.2.Rozvoj manažérskych zručností II.3.Time management v práci manažéra.4.Riešenie konfliktov v práci manažéra.5.Základy marketingovej činnosti pre manažérov.
Cieľom tréningu je osvojenie a zlepšenie si zásad úspešného vystupovania pred obecenstvom a poslucháčmi, efektívnych foriem sebaprezentácie, ako aj prezentácie svojej firmy a jej produktov.
Profesionálna podpora pri vyhľadávaní a výbere pracovníkov na obsadzované pracovné pozície stredného, vyššieho manažmentu.